Menu Sluiten

FAQ

ALGEMEEN

De minimale leeftijd om de venue te mogen bezoeken is 18 jaar. Bij aankomst is het mogelijk dat u bij twijfel zich moet legitimeren bij de security.

In de venue geldt er een rookverbod met uitzondering van de aangegeven rookruimtes. De security voert hiervoor controles uit. De bezoeker krijgt bij de eerste keer een waarschuwing. Bij meerdere waarschuwingen zijn wij genoodzaakt de bezoeker per direct uit de venue te verwijderen.

Consumptie tokens kunnen helaas niet worden ingeleverd na afloop van het evenement. De consumptie tokens worden uit veiligheidsredenen en voorkoming van fraude bij elk evenement vernieuwd. Let er dan ook op hoeveel tokens je koopt per keer. Het is ook niet mogelijk om ongebruikte tokens voor een volgend event te gebruiken.

Bij al onze muntenkassa’s is het mogelijk om met uw pinpas te betalen voor het kopen van tokens.

De Hemkade voorziet van lockers. U kunt een medium locker huren voor 8,- of een large locker voor 10,-.

Indien de garderobe op een evenement is geopend rekenen wij een bedrag van 3,- per item.

U kunt tijdens het evenement zich bij de muntenkassa in de entree melden en een beschrijving geven van het voorwerp waarbij u uw contactgegevens kunt achterlaten zodat de organisatie contact met de bezoeker kan opnemen indien het voorwerp gevonden wordt. Het is ook mogelijk om na afloop van het evenement om naar het kantoor van de venue te mailen en/of te bellen en een duidelijke beschrijving door te geven van het verloren voorwerp.

REIS- EN VERBLIJF

De Hemkade beschikt over 3 verschillende parkeerterreinen. Om gebruik te maken van het parkeerterrein hanteren wij een toegangsprijs van 10,-.

Het is mogelijk om uw aanvraag met vermelding van uw kenteken per mail te versturen met een medisch bewijs naar info@northseavenue.nl – een van onze medewerkers zal dan aan het parkeerbeheer doorgeven dat er een parkeerplek dichtbij de entree vrij gehouden moet worden.

De Hemkade is prima bereikbaar. De venue is 5 min gelegen vanaf de A10 en is 15 minuten op rij afstand van Amsterdam. Treinstation Zaandam Centraal is 5 min gelegen op rijafstand en 10 minuten te fiets en 20 minuten te voet. De GVB Veerboot vanuit Amsterdam Sloterdijk ligt op 500 m afstand van de venue.

Afhankelijk van welk evenement er wordt gegeven, kan het mogelijk zijn dat wij pendelbussen inzetten die heen en weer rijden vanaf treinstation Zaandam Centraal en de Hemkade. Indien u gebruik wilt maken van een pendelbus rekenen wij een toegangsprijs van 5,-.

De treinen vanaf Zaandam Centraal rijden tot een beperkt tijdstip, voor meer informatie omtrent de reistijden kunt u deze bekijken op www.ns.nl. Op het parkeerterrein van de Hemkade is er de gehele avond- en nacht een taxi standplaats.

Inntel Hotel Zaandam en Bastion Hotel zijn op 5 min rijafstand gelegen. Hotel van der Valk Oostzaan ligt op 15 minuten rijafstand gelegen vanaf de Hemkade.

VEILIGHEID

U kunt ten alle tijden bij een van onze medewerkers uw klacht aangeven en zij zullen u verder begeleiden naar de EHBO.

U kunt van te voren uw situatie per mail uitleggen als u uw medicijnen wilt meenemen naar een evenement. U kunt dit mailen naar info@northseavenue.nl. Bezoekers die zijn/haar medicijnen meenemen naar een evenement moeten bij de ingang tijdens de kaartcontrole aangeven bij de security dat er medicijnen meegenomen zijn. Deze zullen worden bewaard bij de EHBO.

U kunt indien een onveilige situatie zich voordoet, dit aangeven bij een van onze medewerkers. Zij zullen u verder begeleiden of u verwijzen naar de security.

In de Hemkade geldt er een zero-tolerance beleid voor zowel hard als softdrugs. Indien de security een bezoeker aantreft die in bezit is van drugs, wordt de bezoeker per direct verwijderd van de venue.